جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

بهترین تعریف کامپیوتر به زبان انگلیسی (مختصر و مفید)

آموزش مطالب کاربردی در حوزه کامپیوتر

بهترین تعریف کامپیوتر به زبان انگلیسی (مختصر و مفید)

۱۶۱ بازديد

 ما در این مطلب به طور مختصر تعریف کامپیوتر را به زبان انگلیسی و فارسی به شما توضیح می دهیم . 

در گذشته در زبان فارسی به کامپیوتر «مغز الکترونیکی» می گفتند که ابن واژه زمانی کاربرد داشت که اولین کامپیوتر وارد ایران شد، واژه رایانه اخیرا رایج شده و کلمه فارسی می باشد. اما در انگلیسی تا اکنون واژه های هم ارزشی به کار رفته  که معانی متفاوت داشتند،در انگلیسی واژه‌ها و تعابیر گوناگونی استفاده می‌شود، به‌عنوان مثال دستگاه داده پرداز یا data processing machine

کامپیوتر چیست؟

کامپیوتر یا رایانه دستگاه الکتریکی است که با توجه به نیاز و دیتوراتی که با آن می دهند به انجام محاسبات می پردازد. از سرعت پردازش و دقت بسیار بالایی برخوردار است و قابل ذکر است که کامپیوتر توانایی تفکر ندارد و نمیتواند دستور العمل صادر کند، این دستورات توسط انسان داده می شود که به عنوان برنامه کامپیوتری یا نر افزار از آنها نام می برند، با اجرای این برنامه ها به محاسبه داده ها می پردازد و نتایج آن را نمایش می دهد.

کامپیوتر وروردی ها را دریافت میکند سپس طبق قوانین آنها را پردازش می کند و در اخر خروجی این پردازش نتایجی است که با انجام محاسبات از آن استخراج می شود. طبق شکل زیر کامپیوتر از سه جز، ورودی-خروجی ، حافظه و پردازنده تشکیل شده است.

 

 

جهت مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک کنید:

بهترین تعریف کامپیوتر به زبان انگلیسی

آموزش افعال کمکی در زبان انگلیسی

در این پست و در ادامه آموزش های کاربردی گرامر زبان انگلیسی، بصورت تصویری و با زبانی ساده، افعال کمکی در زبان انگلیسی را به شما آموزش خواهیم داد. این افعال به فعل اصلی کمک می کنند و کاربردهای زیادی در گرامر زبان انگلیسی دارند. حتما ویدیوی آموزش افعال کمکی زبان انگلیسی در انتهای پست را ببینید.

همانگونه که در تصویر بالا هم می بینید، این افعال به دو دسته تقسیم می شوند. آنهایی که تغییر شکل می دهند و آنهایی که شکل ثابت دارند.

افعال کمکی را اینجا کاملتر بشناسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.